2006-03-18 14:31:28簡單小女孩

20060318.得閒飲茶

科技的發達,令人與人之間的溝通變淡,
手機的短訊、電子郵件,代替了很多要親口說的話,
這也令人與人之間變得疏離。新世紀的香港男歡女愛,
我覺得是疏離的,沒有以往談情的老土,
卻也失去了那種可愛的味道;香港也是一個極之奇妙的地方,
香港新一代女性的特性也是(世間難找)她們那種自我中心簡直令人驚訝。
這種性格,也令香港女性多了一種新的拍拖理論──騎牛搵馬!
但也為此奉上一句──珍惜現有的!

<得閒飲茶>導演-林子聰

PS
其實我都係受科技發達影響的人,從前我會很多時主動打電話俾人,
而家會選擇Send SMS跟別人聯繫,打電話?如非必要啦!
所以我都唔明上幾個月電話費可以成七百幾呀,
明明都已經唔多打電話嫁啦,係唔係?哈哈……
但近幾個月真的多了傾電話,從前總跟不同的人談天,
談什麼?無定向,傾咩都可以傾一餐,傾通宵第二日返工都可以,
而家?無啦,或者可以話無咩人可以令我為左跟他傾計而唔訓覺呀,
尋日跟SWEET HEART傾開計,先知原來我跟他都不是經常傾電話,
只是例行式早上Morning call、返工途中、食午餐、放工、食飯、臨訓前,
一日都唔會多過十個電話呀,真的不同了!

SMS返而多了很多,有咩事總會以電話SEND SMS呀,
相反,更會把一些心中既感受以文字去表達呢,
你說,用說話不是不可,我怕的是聽到「唔得閒」,
這感覺會很難受呀,真的,可以叫我如何回應?

或許這都是有這DAIRY既產生啦,
我鍾意用文字去表達自己既感受,
我唔會去強迫任何人去明白我、了解我,
我只想搵個地方俾我好好的抒發感情,
這也是令我「沉默」的主原吧!