2005-05-27 23:05:30//小乖乖女王**"]]

雨下漫步的527*//

今天..

遲到呀>/\<"

激屎!!*剛到門口就打完中..

之後上堂..世史>3<"

正呀!!*之後音樂..都幾好..

英文..好多小休..正>333<

is..悶..

|unch..去合唱..

病了@@"走哂音>/\<

之後數學..miss去聽講座..

又做數= =+

聖經..問書..幾好..

中文..呵呵**

我考試篇作文..miss想囉去比賽..

冰都有份>V<*

YEAH**

之後放學..大家都玩住甘等緊世史習作..

之後小虎叫我比只手佢..

跟住..

佢好似抬野甘.."咩"起左我呀=口="

救命呀>口<

好驚呀>/<

佢傻咖!!*

人又細粒過我..我又要重個佢..

甘都咩得起..想屎呀..

過左一陣..佢又黎過..

第2次又覺得幾好玩..=.=

之後佢咩起左第3次..miss就到左..

望緊我地..

聲明呀**雖然我覺得好好玩..但系冇心咖>口<

我系中左招咋=/\=

之後派番簿..鳥獸散~*..

我同粉佢地買左整餅dd野之後就番上去..

玩下傾下甘..

要走個時..同miss掰掰啦..

miss:做咩吾等佢(虎)呀..

我:下..??

miss:做咩吾等埋老公仔先走呀..

我:咩老公呀=口="(我地系fd呀!!*)

miss:頭先系道咩住佢咖..(仲吾系??個dd野)

我:冇呀..(就走左去)

小乖既老公吾系佢喲=3=

系rain呀!!**

可以既話..系深都得>///<

哈哈**

之後我地6個同朱仔一齊去左卓爾..

個個都有野食..得我同朱仔冇..

好可憐呀>/<

我去左個廁所..落番去..

佢地話落好大雨..

oh yeah!!*

正呀**

我同詩都話想淋雨..

之後一齊跑去輕鐵站..

甘就濕哂..

佢地得冰同朱仔有遮..

佢地就兩個人一把遮甘走過黎..

我就一想就走出去淋下雨..

好玩呀**

之後上車好似見到小虎個家姐..

吾知系米..所以冇叫佢..

番屋企個條路..我好似漫步甘行番去..

正爆..個個都話我勇..

呵*

之後番到去..沖涼..冷水的..正!!*

跟住食飯..睇電視..打日記..

冇|u*

淋雨真系正爆!!*

以後都要玩喔>3<





      bby:::27/5