2005-05-25 22:05:30//小乖乖女王**"]]

冰封乖乖的525*//

好久沒打日記了..

今天剛好是我生日後的一個月**

時間過得真快..就黎考試啦..

唉,,

說回今天..

做了些什麼呢??

8:00成個中二去了禮堂誓師大會..

之後就音樂,,dict..不錯的..

專題,,悶…悶…悶…‥

中文,,還可以..

中史..吾錯..不過好凍..

|unch..

去左合唱..正>///<"

英文,,幾好幾好**

可是,,到了世史..

本來爆開心..

但系真系頂吾順個風扇同冷氣系甘吹住我..

已經傷風..宜家仲辛苦dd添..

個鼻塞到痴線>/\<"

之後問下磊同深可吾可以"山"細d個風扇..

點知深話吾得..磊又扮哂野話吾得wo*

你地正一衰人黎咖!!*

由其系屎忽深*

我都甘辛苦..望住我冇用咖..

要真系做d野先幫到我咖*

睇住我甘辛苦都要串人..

衰人中既屎衰人!!*






      bby:::25/5