2005-04-26 23:05:28//小乖乖女王**"]]

來了淚痕的426*//

今日差dd做吾切new CUT*

之後上中文..我冇抄哂罰抄..所以冇得默書..

我留落左DD野上去面..mISS叫我上去拎..

之後..一路行..好驚LO LO吾比我默書

或者打我8折..喊了..郭姑娘就系我後面..

之後就系廁所有一段好有意義的對話..

出左黎..都系門口磨蹭了一會..

深呼吸..入去囉野..

其間聽到..

深:彭彭你喊呀??

我吾知佢個樣系點..但系佢真系好好觀察力..

我"拎"頭..細細聲話吾系..細到我都聽吾到=.="

之後訓導處有人搵緊我..

之後同左LO LO道歉..

個個都以為我走堂..想知咩事就問郭姑娘啦..

之後數學..終於識哂3角比啦..好感動呀>/\<

之後英文..默書..吾吾//

之後|UNCH TIME..

我落去囉飯番黎個時見到威兒*肥深*

我:威..幫我買細水呀..(佢比了一個給我錢的手勢)

我:上去比番你呀..(比了一個你運吉的手勢=.=)

深:吾好甘啦..幫佢買啦..

肥深你真系好呀>/\<"好朋朋**

愛愛你*>3<

最後都系冇買><”

之後芝芝*雪雪送禮物比我..

好令呀@口@"

芝芝個粒糖糖..吾捨得食呀>口<"

之後同乖子池(佢終於知道我ee個媽米的存在=.=)討論禮物既問題..

我:我會送番禮物比你咖..你要咩禮物呀??

池:$$21..賺你$$1..

呵、呵呵|||

池:不如我地每年$$5甘加上呀..

我:甘你米比多$$5我囉**

池:咩呀..你吾知我地既底價系$15咩??(拍賣|||)

我:你就想..

之後佢系壁報到囉左粒石比我..呵呵*笑屎..

之後大家玩下甘..

落去上週會..悶屎..同車車一齊訓訓..

之後比人鬧=.="

最後系is*好好玩呀>3<

哈哈**

我地整出黎個個基基同嘉儀既bb..芝芝叫要卡泡*

系我唄**同名子**

之後..吾講..吾想諗番..好驚!!

再去婆婆道食飯..正呀*

之後番屋企..打日記..

開心**






      bby:::26/4