2006-09-09 00:55:02Joooephy

還以為

2006.09.08 【星期四】  下大雨

有人一朝早就嚷著今日「唔想同老闆食lunch」..
打去覆返「林小姐」..好好笑

Brian亦成功逃脫左「陪老細」..所以我地又可以一齊LUNCH喇..Yeah~

-----------------------------------------------------

仲諗住今日會有一個寧靜既下午
點知最後得大力自己一個出去聽seminar = =

我就要做哂佢d野啦!! 成日都叫住我個名..我好alert!!
成個下午簡直係衝鋒陷陣 = =”到就黎暈低...

我同林小姐講” BUSY” 佢既回覆係”IMPOSSIBLE”..
放工仲要吹我走...

------------------------------------------------------

夜晚好豪咁同關哥2條友叫PizzaHut~
想試PizzaBox..但係都係前者抵d~

上一篇:公告天下

下一篇:IFC