2006-09-03 19:32:34Joooephy

公告天下

2006.08.28 【星期一】 晴

Dear all,

I am writing to inform all of you that I have already got a job~

由7月中完成整個Outward Bound Report先認認真真找工作的我,當個個朋友仔都開始返工,有點後悔自己咁遲先蹾 = =”

這個月內Written Test + 1st In + 2nd In + Final In..呢個動作重複左n咁多次。最後得到5個Offers,左揀右揀..

蹾工有時候令人覺得沮喪,好想知道究竟自己想做d乜? 見到好多同學都ACCEPT左JARDINE既OFFER。我仲要係AIRSIDE,但自己卻REJECTED。當我REJECT既時候我真係有D難受 = = 第一,我未收到其他OFFER。第二,就係有罪惡感 = =

做GROUND要求既係F.5。如果係FA我會做,因為我有得飛黎飛去玩。我想做D工係須要大學生既 (我記得INTERVIEW時有個BU MKT既女仔,佢話佢想做D工係唔駛點用腦既,佢呢句說話太IMPRESS我喇),咁我想知道,你用左十幾萬黎讀大學做乜!!!!!!!!!

如果係咁我一早就做左HKDISNEY,HR打黎叫我INTERVIEW已經叫我帶埋BANK A/C去 = =” 同埋,FRESH GRAD比我月入萬幾咁又點..如果我想轉行又係要由9k做起,我覺得冇咩意思..

當我知道如果我ACCEPT左JARDINE我已經TRAINING緊時,真係有D灰。但係,係呢個時候,敏儀就叫我唔好後悔,要相信黎緊既一定會更好!好感動~ 同埋蹾工作既其間有BRIAN陪我HAE..哈哈! 仲有其他朋友仔既互相支持..很好!! 呢個感覺都幾難得,大家互相鼓勵,交換最新情況~


蹾到工既朋友要加油,未蹾到既都唔好沮喪!!

我地要相信自己既能力~

上一篇:今日

下一篇:還以為

iseeduck 2006-09-03 22:03:59

Add oil ar!! supporting you like always :-)