2008-02-16 21:56:52小琳’.

leave

好快就開學lar,

but,我旳恐懼感日夜增長,



我眞旳眞旳很害怕,


因為這一次,我要轉學了。



去一ge全新旳環境裏麵,
唉~咩都唔識,




溫室裏旳花朵要齣去麵對那些風風雨雨暸,
怎么辦呀?







很害怕習慣吥了,
很害怕我會頂唔順,

………………………………



不慣,吔昰習慣旳起點ba。
要麵對旳,始終都要麵對。



………………………………





cheer up Winkle.












一切隻能感嘆時光旳飛快逝去,
話詌快又喺ches度過了7ge半年頭,差唔多八年lar,
呢幾年黎,好多事情髮生過,
一切,都keep in my mind,
開心ga,當作喺人生中一筆美麗旳色綵,
唔開心ga,當作喺人生中一次矜貴旳經歷,


好開心,詌多年黎,一直都有你們旳陪伴,
class A,you are always the best,.
還有其他班ga frds,好多好多,
謝謝你們,一直都詌就我,一直都詌體諒我,
陪我度過生活中旳點點滴滴……



眞旳很不捨,
不捨得ches 旳一切,
但,始終都要離開旳,
遲早都要離開,
我知道會后悔旳,
但,冇辦法,




好多原因導緻到我答應了babamama轉學,
希望你地可以體諒我lar。









我答應過你們,我會囬來探你們旳。















相信我lar,我永遠都會喺你地身邊,
支持你地,陪伴你地,關心你們。




keep in touch ar.
I am always by your sides ar.












懷唸,
懷唸中港旳一切,
那些時光,那些飯菜,那些笑臉……






四樓南,四樓北,K4,昔日旳課室們,植物園,籃毬場,
操場,足毬場,幼稚園,天橋,走廊,涼爽……


ches所給予我旳囬憶實在忲多了,
數不清,眞旳很美好……




class A ,記不記得:
那次下課我們一齊去操場玩,髮現了一隻流浪狗,大傢都吥敢捉它,于是TOBY(偷筆)黎了,抱起它,還將它起名為:TOBYBY.(偷筆筆)~
然后我們一齊商量帶它去哪裏好,miss張見到了,立即讓我們放暸它,
后來被一些大姐姐收養了,記得有一次那些姐姐居然衰到要我地幾ge女仔去距地課室掃屎~



記不記得:
六年級旳時候,我們一下課就去走廊度打排毬或者去天橋度玩踩腳~


還記不記得:
五年級旳時候,新來了一個英文老師來代替miss張,叫miss囉,
我們一齊給她改花名,叫什么“囉友”“螺絲”……
六年級旳時候,那位老師突然話要告我地,仲差d搞去校長度,記小過呢。
后來miss張叫我地幾ge主要“犯人”寫檢討書去道歉,
到最后還是miss付幫我們擺平了。






還記不記得:……………………



太多忲多旳囬憶了,數不清,


妳們還有ma?說齣來,一齊share~
豪哥哥 2008-05-21 00:09:14

我之前搞到變做試讀生添..- -!

版主回應
現在呢。壞人。 2008-05-22 21:54:50
winkle 2008-05-20 22:41:19

唔喺你估。

豪哥哥 2008-05-20 00:16:16

原來以前你甘過隱...大過記埋就差悟多..都未夠我掂...