2005-04-09 11:04:01小麵

假人...假易?

嬲爆aaaaaaa
某人尋日扮晒勤力扮晒乖咁then我就俾人yat到din
main pt係yat完仲要加'我唔係想將你同佢比,不過你早佢一期,人地好似識好dor野咁'
till~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
其實呢2日都唔開心.....
激c我啦~我唔會再教佢野~!!我能ma??
除左威廉,苗苗同劉翔係好人來...
似乎我已經忘記左janess對我既勸告
雖然我唔會加害人不過起碼我知道邊個會對我好

幾時先可以離開呢d非麵麵既生活


今朝先知道阿bun同朋友h之前差d分手
0____0 nooooooooooooo
我好愛你地~加油a~~
有d人會認為麵麵好怪
竟然去祝福一個之前心愛既人同好朋友
是的~我都覺得怪=.=
知情既人士應該知道麵麵同阿勇分手後佢扮病
拆散我同阿bun之後又同左我最好既朋友一齊
當時我真係好嬲佢咁做>_____<
不過而家咪又係好fd
彼氐講得岩~我對事唔對人-___-“怪囉~