2005-01-17 21:04:01小麵

出走日記

係唔開心定係傷心

我係一個好倚賴男朋友既人
奈何呢只個心太dor野要顧
返工扒啦教會打機日文學琴遊行都有佢份
之前好睇唔開地喊又喊過唔開心又唔開心左一排
咁又點姐
發脾氣又俾人鬧
唔出聲又俾人鬧
嬲人地既嬲嬲下自己又唔嬲

同你一齊唔開心...講左好多次啦

我最能憎等人
你就篇篇仲要遲大到
以前做project已經要恨恨地約早你3個字
而家就成日我去到約定既地方你仲係你個區
我已經要做到你唔出門口我都唔出

要我等你要我就你
我唔係唔肯............

你似返個男朋友得唔得


雖然遲到係好少事
不過我已經再忍唔到就左去toitoi喊
之後去左lcx探朋友r班
(唔知佢知唔知我喊過呢)
最衰間印尼野無開啦...
人地起碼知我鍾意食蛋糕都話下次同我去食啦
今雲你好彩囉朋友r仲細過你
仲有朋友m&朋友j呢......


比著我以前都換左畫幾次啦
就係因為我離開你會更加唔開心
都幾傻ga


仲有a
我今日都幾肚餓ga其實
經過海防道都唔買俾我食
不過我而家講我唔會再食ga la


仲以為你顧住拍片唔記今日係半年紀念
雖然帶左份禮物出黎都無諗住俾你
臨返學前一句’半年啦~’都叫記得a...竟然@__@”