2005-01-09 02:04:01小麵

>@<

10點零起身食左個麥包
開電腦做左n樣野
12點食左條蕃薯:p:p
點半見彼氐出門口我先出XDDD擺明遲到
去到阿明&ho仔未到囉...
其間好肚餓>___<
(其實有好多野都好想食:p)
4點幾阿明黎到先發脾4要食野
本來係去買雞蛋仔的
彼氐嬲我發脾4囉
so見到間ok就拿拿林衝左入去買雪糕(食甜野開心d的^__^)
雞蛋仔>______<

返到去拍左只米奇(<-同彼氐的第一個結精品XDDD)
第一次我衰左x___x
佢地搞到6點先走囉
之後join埋老爺奶奶去探連生
(原來佢又係kinsing既教徒...中計了)
之後去新世紀dindin
想去pizzahut的@__@執鬼左...
去左delifrance:p:p
本來想食新出的(張相好靚ga~)
不過無湯/drink so叫返1號餐
老爺就係叫左我想食的新野=.=em...原來咁ga ja...

今日幾早返到屋企
晚黑彼氐send左d‘另類‘video俾我
仲有我地既成果(原來佢錯左dd+__+)
重拍...唔怕啦~好玩aaaaa^___^

想玩玩玩玩玩...係未返工之前@___@賭船...

肚餓食左d車厘茄
仲有講掂彼氐聽朝唔返教會XDDDD
都係為你好姐

今日好Q...係特別Q