2005-05-06 23:46:49牛人

最近很煩惱 (1)

最近眉頭深鎖
因為長期缺課的1G 26號回來了
據說他被出面的朋友出賣
得罪左大阿哥
俾人打左一身
冇人再收留佢
離家出走總不能天天睡球場
只好回家吧
附帶條件是上學
每天集隊時見到呢個不祥人已經心緒不寧
如果果日有英文堂
我臉色仲陰沉
就算maggie用盡佢既comedian power (有限公司)搞笑
我都笑唔出

昨日26號無故丟同學的筆入垃圾筒
叫佢拾回唔止唔肯仲大發脾氣
一個水樽飛埋牆,仲話:
你講野都講唔清楚,你用下個腦la,死蠢!
今日上堂又問我什麼係dick head
又無故用筆吉女人型同學屎忽

佢o係度全班都特別嘈
最慘係佢好似磁場咁影響埋其他同學既行為
鬼咩,有個人版俾人睇,記左三個大個同長期缺課都可以冇事
講粗口、舉起d椅子來玩、上堂吹口哨、在操場玩水
大把事情要跟進

再加上其他班有同學連cat也問我是什麼
1B又有同學上上下堂突然除左條褲
有同學又精神有問題
問佢為什麼唔做野又即時大喊唔收聲
喊都算la,你本書又唔係我偷你鬧我都冇用
我都知佢係精神有問題兼有睇精神科醫生同食藥
但係佢喊果時可唔可以唔好超住我
我係無辜架
日日受埋呢d氣又冇地方發洩
其他工有惡頂客都唔洗日日對住佢地
又可以爆下粗鬧下佢
做女祕書又可以眼濕濕博同情
但我呢行最講職業道德
o係staff room講句野大聲d都有機會俾人投訴
真係感受到有團火o係條氣管度谷上來
日日只有暗谷
收工撘車時眼濕濕

我真係放左工都笑唔出
就算想到正式上課日只剩29日我也未能舒懷
因為o係呢個人間煉獄我真係度日如年