2007-04-24 00:29:08constancy

天國在人間

穿著十分斯文的衣服,我去interview!一係就一份都唔請,一係就in親都請。真係好麻煩。點解世事係咁?冇得選擇煩,有得選擇仲煩。雖然我已經「心有所屬」,但係依然膽膽怯怯的,都唔知自己將來條路應該係點。

從來都未試過咁大聲吵鬧過。今次我地真係玩完囉。4年來既感情,係我煩惱緊前路既時候,爆炸!我都唔得閒分心去諗啦,我要好好咁諗下我以後既路要點行。

依排好多事發生,放得下既就放,煩惱既係以後既路。

我從來都未試過好似依家咁煩!以前我煩惱既時候,總係吱吱喳喳打電話俾d friend傾訴下。依家,我先發現,會令我吱吱喳喳既事,其實唔係咩真正煩惱事,到真係好煩惱既時候,我寧願咩都唔講。真係有D反常。白痴Connie。

同學都話其中一份ok,係我自己七上八落。煩!真係好煩。

再努力搵下d更好既先!

-------------------------------------------------------------------
講返d開心既事啦。都係將d麻煩事,煩惱事交俾神先!哈哈。

昨晚我與中學同學及教會朋友去了伊館聽「天國在人間」的音樂會。好棒喔!感覺十分好,而且有幸坐在價值$400的貴賓位(握手位),感覺更是非同凡響!嘻嘻。

愛上聽「最愛好......盡力愛你」。昨晚,又發現主打歌「天國在人間」也很棒!忍不住買了VCD,很興奮喔。:)

主,求教我盡力愛你,一無掛慮!