2006-11-08 23:25:07constancy

「忙」不了

我又病左。唉。

睇左醫生,好番d。不過,我覺得自己就來死咁。

我同星星講,如果我死左,叫佢一定要盡快搵個另一個!唔好掛住我。

有冇人同我講,我會幾時死呀?

明天?

是的,明天,我有一個presentation,呼!!!

一開始,覺得條題目好簡單,先同d同學爭住來做。結果,原來依條一d都唔簡單。HK welfare policy!!!

一開始,我以為忙到11月尾就得閒,原來要忙到12尾,12頭至中會比依家更加忙十倍。我唔知點解,依個sem會咁忙。忙到好像都唔知到自己做緊d咩咁。

補習緊個小朋友,我敢講,我比佢媽媽更加緊張佢既學業。咁樣令到我好辛苦。好似佢聽日要默書,佢阿媽知都唔理佢,我就要提佢外婆睇住佢溫。因為我真係忙到小小時間都抽唔到上去同佢溫一陣。但係又忘不了佢要默書。我知道,我真係想幫依個小朋友,但係,佢媽媽咁,佢自己又掛住玩。我教得好辛苦,又好似冇咩價值咁。講真,如果我真係好人,咁不如我去做義工啦,D小朋友可能會更加珍惜我,但係,點解我要係度做廉價勞工?

可能,係緣份問題。諗深D,真係架,我真係想好好咁教好依個小朋友!

希望個小朋友早D生性D啦!

果日,阿蕭來我屋企,驚訝地問我,為什麼我著鴛鴦拖。(如圖,我對腳同鴛鴦拖)

哈哈,我特意的。

生活太沉悶,讀書太沉重。

做D反社會的事(社會學?嘻。),俾自己一個放鬆的時候。

好似我每一日著住對鴛鴦拖,覺得好得意咁。

哈哈~~~我忙完依個SEM,應該就唔會著對鴛鴦拖了。