2004-10-15 18:26:49▊呀﹏丹︴。▊

swim 記...

唉...
尋晚好撚晚先訓...
2bad!
之後訓訓下..
冇lala又抽筋wo..
short ga?!
今朝6.30先起身呀...
好似平時咁..
出門口..
上到去c 到ga614就跑啦..
mm 跑到//
上車//
c 到melody//
搭呀搭呀..
去到>安定<
c到廖紋烽呀..
見到佢住部電話//=v=”
之後//
去到泳池啦//
c到劉康賢,冼芷晴&張培正..
之後一齊行過去..
唉..
今日有好多人冇游呀..(女仔咋//)
之後佢地比miss 江鬧呀..
之後做做下熱身..
呀//iss 烏英呢..
就同miss 江講:「miss!我都唔游啦!」
之後miss江就問佢:「做咩又唔游呀?」
之後佢又話:「我覺得凍呀!因為我呀媽話如果我覺得凍可以唔游既..」
miss江就話:「下..咁你比你呀媽電話號碼我呀..等我問下佢law,
如果佢話係既..咁你咪唔洗游law.如果你呀媽話唔係呢..咁你就要游啦」咁呀//iss 烏英咪比個電話呀miss 江啦/.\
果陣時呢..
呀烏英就扮q哂串咁..
屌..
食屎啦..
懶係串咁..
on9的..
之後佢呀媽話冇啦..
咁姐係烏英要游啦..
但係佢話唔游wo..
妖//
唔應該啦..你係邊個呀,,
唔游..
屌撚你個含撚怪烏英呀..
食屎吧..
之後就游呀游呀..
becalls下堂考試啦..
2bad=v=凸
唉..
d水超凍wo..
shit.
上水個陣係度震..
之後照鏡..
c到個樣好似水鬼呀..
becalls個咀變左紫色呀..
面就變左白色呀..
好惡怖呀..>.<
出返門口就問呀鳥英..
你下堂游唔游呀?
佢就話:〔我下堂可能m到呀...〕
之後我就同李賢,陳政匡同廖紱烽佢地講..
佢地就話:〔咩烏英會有m ga咩?〕
哈哈..
好笑...
             ...完...