2006-12-18 12:14:26高高小姐

我當考完試ga la~

現在鼻子都是酸酸的~~~
好涷呀!!!
不過都好開心,終於叫考左古典,明清,hk lit~古漢語啦~
haha~~今年的感受都幾好~~唔算極辛苦~~
有時都會比較輕鬆~~加上成日同maymay,echo contact~個心都定左好多呀!!!可能考試就係要鍛鍊我的意志先~~~

現在的心情~~係有心機睇其他事物
係會有心情去欣賞既~~~
好掛住家中的魚魚和姐姐~~~
thx my god~~~^^^

可以plan 下考試後的節目~~
又係另一挑戰~隨之而來既~~仲有係交學費,定下sem 時間表,仲有呢....搵工~~~係咪真係去得成exchange??
又要研究下去邊...又要考ielts~~~~
勁呀!!大把野做~~不過即使考完試去唔到好多地方玩也不要緊~~
因為,一種愉快的心情已足夠令我感到有一種釋然的感覺!!!

2日之後的pop cult,又係令一個世界
但我唔會太過擔心架~~~
各位朋友,係咪大部份都已經考完試呢??
你們現在好嗎?
看來,大家好在這一個假期找時間聚聚~~
由溫書一個人自閉~~變番有群體生活~啦~~

諗番昨日我沒有和爸媽一齊drink tea~
其實我真係好想去架~~
多d 陪下佢地,但我成日都係得個講字咋~~~
:):):):):):):):)~~~~love you all~~~~
coco 2006-12-19 09:06:55

HAHA~~係呀!又可以成日見~
我覺得下sem d 野都幾好玩ga~~~
一齊俾心機讀~!yeah
多d~~同我斷背la~呵呵

maymay 2006-12-18 12:20:41

加油ar!!!!!!!
雅思仲有echo,三欣陪住你ga~
下個sem又好多時間一齊上堂 <--我琴日溫書時諗ge野~勁美好~:D
又斷下背先~~>3<