2004-09-06 20:21:06  ‘ 牛B〕〕

知己..**

今日番學都冇嘜野發生//〕
不過都好開心...好似好耐冇見過成咁呀!!!

不過今日都見到佢*/可能我地冇暑假個陣咁....一齊去玩~
so好似好耐冇見過佢咁lu~*

今日我放學同惠b..糖b一齊去買野..../
我地行行下落雨喎!!我地唯有...淋住雨咁行過元朗廣場lu!!

好好玩牙*〕〕我同糖b...惠b成日都係咁架喇~
唔淋過雨都唔安樂^u^

因為我地係傻ga ma~
呵呵””

吾...好喇!
等我黎介紹一下我d好姊妹先!
糖b~wing:係我地既主腦!!
        有時候好得意....有時候好成熟~
        都係我地既形象顧問*冇佢...
        我一定係個................
        真係要多得佢lu!!
惠b~ayo:係我地4個之首!靚靚既..傻傻既~
       佢成日都會介紹我地知*邊隻護膚品好用~
       多得佢...如果唔係!!
       我就會死......
瑩b~大yan:慘慘既牙大~冇得出街街....
        so好多時只得我同...
        糖b...惠b一齊去街街!!慘慘~
        佢成日都會幫我地做功課..教我地做功課!
        我地冇聽書...佢就會講番俾我地知....
        鍚哂佢>3<
好姊妹~成:係我地4個之.........尾!!!!
      但係成日都話自己係4個之首~噁死!!
      又話自己靚過我地!!!!!不過佢對我地好好架~
      好幫我地架....係個好好好好好好好好好好好好好
      既人牙!!!
冇左佢地.....我必定’’鐡定會死牙!!!!!!!
糖b....惠b....瑩b....成.....
多謝你地牙!!!!!