2006-06-24 00:50:16亮貞貞

唔開心

好耐冇打過日記
突然今晚好想打返一篇
因為今晚好唔開心

好煩好煩
如果真係將佢比左人
我會好唔捨得
而且仲會覺得好自私同無責任感
我唔明佢地點解可以話比就比
唔通佢地都無感情架咩

其實我覺得狗唔係大問題
錢先係一個大問題

我聽到果篇說話時
真係好銀耳
好唔開心
我唔知你講有冇心
但我聽落就真係好傷心

而家算點
迫佢地兩個走咩?
其實我唔認為我地搞掂唔到
我亦唔認為你有能力咁做

果刻 我覺得佢地好似睇死緊我地咁
我地冇左你地會唔得

好煩
自己乜都唔可以做咁
好煩
我覺得冇人同我諗法一樣

我唔係貪心
想兩樣都要晒
但係人係有感情架嘛