2004-11-28 00:07:29尚未設定

日日運動身體好

今朝一早諗住去跑步..肥雪約左我
點知去到區場,俾班小學生book左個場
仲要唔係跑步既..頂
本來叫埋大陸民黎ga,好彩佢冇黎..如果唔係白行一趟
我,肥雪,so校長就去左睇波子佢地打波la
睇左半個鐘度...就過左我屋企落下打乒乓波
乒乓孖寶--禮靜同高李澤
打打下無lala係度玩講阿福d特徵
愈講愈嘔心..真係受夠了!!
打到點幾佢地就走左,我返屋企la
跟住就睇w-inds. concert
好正..真係~
4點幾同媽咪出左去,陪佢行街
一路行一路同大陸民sms
勁繁忙囉..
行到5點幾去食m記,我請
haha~幾孝順
食完就過琴行la~掉堂成功
下個禮拜6可以出去玩
yeah~~baby