2008-03-15 01:09:36小雲雲

又要做姊妹了

今晚突然收到一個好耐好耐好耐無聯絡的中學同學電話, 計起上黎都識左十年了吧! 佢突然同我講下年要結婚, 想找我做姊妹, 又話驚多人結婚, 所以提早book姊妹團成員...

好搞笑囉, 雖然以前係好熟, 但佢突然打黎就話要做姊妹, 嚇親我, 而且佢居然話, 因為身邊熟的朋友都結哂婚, 又聽人講姊妹團最好係d未結婚的人做, 所以佢不斷晌到諗有咩朋友未結婚的, 哈哈, 聽完覺得好搞笑~~

再加上, 我上個月至收到一個識左二十年的朋友話下個月結婚, 又係找我同幾個識左好多年的舊同學做姊妹, 咁所以當我今晚收電話時我真係好surprise, 突然晌到諗, 雖然我未想結婚啫, 但係咪應該找番個人拍下拖咁呢?? 但係我咁肥, 做姊妹似乎有點兒嚇人吧! 唉~~~