2006-11-28 02:48:21小雲雲

出乎意料之外

今天真的是意外的一天, 一朝早就發出意外, 跌親同撞親, 次次都係上班途中出事的, 唉~~~~

OK, 返到公司就開始辛勤的一天, 做來做去都係做緊哥幾份SUBMISSION ATTACHMENT, 唉! 做到我同同事的發脾氣咁制!

突然見到一個人MSN過黎話佢過兩日補送禮物俾我... 唔係化, ”佢”仲送, 我都唔知收唔收”佢”禮物好? 因為我唔明”佢”做咩仲要咁破費囉? 想我內疚定係點呢?

臨收工, 個同學又將個找資料的波拋俾我, 佢成日覺得我嚮公司有好多時間做其他野, 但... 我鬼有時間咩, 有時間都要用黎頂住上頭的施壓啦, 唔係死左都無人理呀!!! 而且, 今日主管過左黎, 點都要加把勁啦!!

返到實習, 唉, 又係奮鬥的一晚, 同個同學及社工對抗, 身心疲倦, 好想好想放棄, 唔想頂落去, 明知中期評估唔會合格, 甚至會被飛走的, 唉!!! 好無奈!

返到家樓下, 本來等個朋友一齊食宵夜的, 點知好友一號突然走到我樓下電我, 訴說心中話, 聽完佢講之後我心都痛埋, 幫佢買完野食就送佢走, 其實都驚佢返唔返到家的, 好彩無事!!

之後就到我食野拿!! ^_^


我的一天就是這麼精彩地渡過了!!

上一篇:做節食飯

下一篇:有感而發十一月