2004-07-16 00:46:56classkingalice

15/7/2004 三十歲退休

今日札起身已經點半, 哎呀, 兩點半tech-meet, 差D遲到, 乜都無食就跑出去, 餓死人呀~~ 首次tech-meet, menu好搞笑, o個個technician同佢講話個image project左o係個CYC度有25呎闊, 20呎高, 於是menu就好似好驚咁, 又好似隻雞咁跑落唻同我講:「alice, alice, 呢…個technician呢…話呢…個image project左o係個CYC度有20呎高喎……」我睇埋去頂晒龍得十二呎, 我話:「你過去質問佢啦~」menu話:「咁唔係幾好既…咁話晒人地都係technician嘛…咁…」menu真係超搞笑~~ 同menu去左新can食tea, 好鐘意同menu傾偈, 傾屋企, 傾朋友, 傾愛情, 傾dram soc, 乜都傾, 好開心, 傾到唔想拍戲!!! 之後排戲, 今日排4-7pm, 好曬但係有風, 都好舒服~~今日人人扮cathy都扮得好似, 好搞笑。Addy唻探班, happy birthday呀, addy~~但係今晚要同三叔食飯, 好怕遲到, 所以六點半要走, 而三叔真係五點半就打唻趨我, 唉…sorry ah~~ 好彩, 次次同三叔食飯都食好野, yeah~~ 夜晚同亞偉傾電話, 好開心呢, 仲一齊高唱I Luv U Boyz o既歌同大叫, 嘩~~~一齊期待I Luv U Boyz同黃耀明出碟啦!!! Today’s Highlight: 食完飯上三叔屋企坐, 睇睇下電視突然o係房傳出D琴聲, 嘩, 原來carmen姐姐o係度練琴呀!!!oh~~my goodness!!!佢而家學緊插花同埋彈琴呀~~唉…上年先結婚咋, 今年已經進入半退休狀態喇……哎呀…三十歲退休呀……我o既夢想呀……羡慕死人喇!!!!!!!!!!!!!