2005-04-04 21:11:24謝西嘉

03/04/2005*→離開張家界※日記←

03-04-2005

今日一早起身…ivan又離洗頭…日日都係咁…
食早餐….又發生啦…唔想再講啦…

之後就去”張家界旅遊專科學校”…
佢地係度做早操….
四個男仔同當地既人打籃球….佢地就係鬥波..輸到仆街…
之後我地幾個女仔又同當地兩個人打…
又係輸….大家都知啦…好耐都無打…加上呢幾日又好攰…所以失準左少少..
之後就上去上堂….眼訓到想死呀…

要聽左書先…但係都無心聽架啦…
之後到我地要講….大單野…我地第一組既power point play唔到…>_<
信心大失….無晒心…
我地要比左其他組講先..我地要最後先可以..

到最後又真係play唔到…
我既普通話好左好多…都幾順利…
其實我地成組都覺得好唔開心架….因為唔可以將自己整左既野比佢地睇…
得個講字….佢地好難明…

之後就要一個一個咁上台攞”領隊實習及考察結業證”…
真係好鬼型呀…^^~

之後就去飯堂食飯…
都唔錯….
當地既學生好熱情咁幫我地攞…

我同maggie就送左份禮物比田偉…
佢係跟住我地既當地學生….佢送左個袋仔比我同maggie..

之後我地係地下都好唔捨得咁影相….>_<
之後同學都會影相…

之後就要出發去火車站啦…
我同maggie坐…cathy同betty坐…
eriko同sharine坐…今次唔同ivan坐…終於知咩事啦…
eriko黑面呀…

田偉送我同maggie上火車…真係好唔捨得大家…
之後開車..同佢地講拜拜…

我今次係訓上鋪…
但係有人麻煩要一班一廂…
我同maggie比人”逼”走左…

之後去左隔離上鋪訓…
是但啦…又係食麵啦…
之後玩到10點就去訓交啦….zzzzz
我都係訓下醒下咁啦……我知道我起身果陣部機係熄左…唔知係整到佢定係咩…
之後繼續訓…….