2006-09-01 02:08:22▕’’CiTa

5)

就咁样.又咗一段时间.2月14情人节.我六点几钟训醒天已经黑咗啦.可能因为冬天啦.但係佢已经起咗身.唔知去咗边度.我打佢电话.佢就话今日有嘢做话今日陪我唔到.提都唔提情人节嘅事.我”哦”咗一声就CUP咗电话.好唔开心.情人节都唔记得唔紧要.我同佢讲过好多次.情人节係我生日.佢咁都可以唔记得.我真係无办法唔发脾气.
过咗一阵.佢个朋友打电话俾我.话见到华同个女仔上咗去XX酒店.之后佢打电话问华.华讲咗边间房俾佢知.佢邓我唔底就打个电话话我知.仲话来车我过去捉华.
我听到之后好伤心.好嬲.换完衫就落咗去等华个朋友.佢车我到XX酒店门口就走咗.话怕华会怪佢.我自己行咗上去.到咗嗰间房门口我就扭咗下门锁.无锁门...我就直行咗入去.
房度无开灯.但係有蜡烛嘅光.我好嬲.狗男女.居然喺度烛光餐.
”老婆仔...我爱你.生日快乐加情人节快乐.”华突然间抱住一扎红玫瑰.企喺我面前.虽然好暗.但係我都可以见到佢块面红晒.一齐几个月.第一次听到佢叫我老婆仔.第一次讲我爱你呢三个字...
”......”我呆咗喺度.唔知点好.本来好嬲嘅心情突然间好感动.直到眼泪滴咗落来.我先回魂...
”傻猪.你做咩喊啊?使唔使感动成咁啊?”佢将扎花塞俾我之后帮我抹咗下眼泪.”咁就感动成咁搞到我都唔敢再攞呢样嘢出来啦.”佢讲完喺袋度攞咗只戒指出来.虽然粒石唔算大.但係我已经超级感动.佢帮我戴喺右手只无名指度.”以后你就係我老婆噶啦.鬼叫你细个未够年龄注册咩.唔係就摆足一百围贺下佢啦.”
”你好衰啊.咁样玩我.搞到我头先超伤心啊.下次唔准咁啊!”我捉住佢件衫来抹眼泪.
”咁先够惊喜啊嘛..哇...乜咁搞啊.摆酒都係呢件噶啦.”佢一边笑一边用件衫帮我抹眼泪.我终于知道咩叫幸福.从你走进我生命的那一刻.我的世界到处都是彩色.是你给我彩色世界......