2006-11-10 12:17:50Chu Son

停電.話






沒有電話,別人搵不到你

你應該也要在有電話的地方才搵到別人...

好在負責通知小組事務的組長有我家電話...



好在很多朋友也有我家電話

有物緊急而有好玩的事都可找到我...

若需要找我的話~~



其實像蝙蝠俠的那個射燈我比較喜歡...

有什麼事就射上天

我看到了,便一定會出現...











找我嗎??







為什麼要找你,你又為什麼要找我!

玩遊戲呀!!!

不如分頭玩啦!成日都一齊玩!

一齊玩好好玩呢!

也是大家很喜歡的

好似不是WOR

是的...你一定要信我

這裡我地話事!!!

有很遊戲著我們玩呢!



*呼=口哨聲



例如:



可以玩感情深厚,...

可以玩弟兄姊妹五選一? 呼~~~~~好玩呀~~~~XD點解會係佢架哈哈哈~~XXD

可以玩選擇你做配偶的原因? 呼~~~~~呼~~~~~

可以玩你既擇偶條件? 呼~~~~~呼~~~~~XD

可以玩你有喜歡的人嗎? 呼~~呼~~~~XD講啦講啦我好想知呀~~~~~



仲可以玩當年今日...



玩完一次感情即時上升一級

好朋友即變知己是也!!!!!!!!!!!!!

好玩呀好玩呀



只要有想了解人的人

或想被人了解的人

就會一直玩呢!







我看回從前自己的日記

我發現自己就是那種你最好不要了解我

我也一定不會想了解你的那一種心理變態佬...

日子也好像過得很過引...

























對唔住!我冇電話我玩唔到啦!!! 呼......秋風呀

我出唔到門口~~~







在水中央,有麗影一雙...

你識嗎?一首老歌是也!

青青河邊草你又聽過嗎???

修哥唱過呢!

什麼李龍基呀!還未聽過呢!

應該是沒有HIT歌吧~

始終至愛唐山大兄~~













____________我短路了_____________





金霸皇兔仔

漏電短路











P.?#65294;S

我PS^^好^^P^^S針...