2004-12-31 00:04:16chuitnggg♡

姐姐:)

琴晚同春講電話
好耐冇同你講過啦
好鍾意同你傾計o既感覺
因為你會明我d諗法同有如一個想法
獲益良多
thx:)


今日又係訓到11點幾
訓到隻豬咁
之後出去同b補慶生日啦
去左朗豪坊
今次真係真係行啦


行行下見到baby
之後竟然比我見到佢同佢gf
百感交集
但我肯定已經唔係以前o個種心動o既感覺lu
好似見到一個小學同學
識與唔識之間o既感覺
都幾好丫
大家都有大家o既另一半
不過第一眼見時係唔認得佢架
詳情問我啦
懶得打
哈哈


b你講o既一番話我覺得講得好arm:)


之後去左入面o既唔知咩野食tea啦
ok啦都
行左一陣
之後行下mk同tst
又冇斬獲啦我...


對唔住呀
今日整到你咁掃興
下次o既改變形像第一步一定唔會令你失望架
不過都幾好呀你咁話我呀
點醒左我
我會反省下架喇真係
姐姐!!!
哈哈哈


之後番去搵ka ming
食完野之後就番歸lu
今日大家都見番之前o個個
都知道唔係o個種感覺
幾好丫
傻瓜:)



好cold呀今日-________-”