2004-11-10 20:21:30chuitnggg♡

present tense

好鍾意一起身o既感覺
咩唔開心同煩惱都因為e一覺而忘記晒
今日遲左起身
我竟然可以用半個鐘就出到門口
好勁
如果日日都係咁我可以訓多半個鐘...

今日食pocky時又同carmel講埋d滴晒汗o既野
攪笑

番屋企之前買左蜜桃藍莓yogurt
之後訓左2個幾鐘覺
開心星期三*


多謝你
同你講完之後好左好多
我唔會再諗咁多架喇


今晚又要死埋langugae studies份野-_-”





好掛住LSP白痴o既朋友
幾時先可以得閒gathering呀)))))


















甚麼都想甚麼都怯























我都係買番條月亮石等我諗野唔好成日轉牛角尖...