2005-05-14 15:58:45Doris

慈善

5月14日 星期六 炎熱

今日我要去賣旗 我一早就起身 之後去食左少少野├
八點我就開始賣旗 其他同學都未到※
我只好和我個friend寶兒一齊賣先

我好利害啊 我約十點多就賣完手上六張旗紙(約有420張旗)^_^“
之後再問同學拿 因我早過佢地賣
so 就賣得多過佢地

今日真系好鬼死熱 我賣左一陣 就全身都濕晒!!! !!!
不過d人都好好人 好多人都會賣旗 ……
有d人仲會比十元$$$$or 二十元$$$$
好鬼死有錢 相反我就無佢地甘多錢
就算我買都只會比一元$$$or 二元$$
但今日d人一比就通常會比最少二元$$$$ 最多比二十元$$$$$
不過最多人比都系五元$$$$$
我賣到十一點多少少就吾賣 我個旗袋好鬼死重
話晒我賣左差吾多7張旗紙

我地交左旗袋之後 當然走人啦 吾通仲留系到咩
我就番左屋企 我其他同學有D就走左可能去街街
有D就去M記坐下先再去街
番到屋企仲要掛衫

不過no problem 我星期一都有節目 就系同我D friends去BBQ
我好鬼開心 不過呢兩日就要温好晒D書同做功課
如果吾系就會test肥老
當然會比我個媽子罵到上天花板