2004-05-06 19:41:40

考完lu..

今日遲左起身~成6點幾先起身~之後勁趕..即刻走去沖涼洗頭...之後就熨衫~跟住就set頭..
之後就已經7點幾啦~之後就拿拿聲走去化妝...嘩...趕到都唔知自己係度做緊咩呀..^^
之後8點鬆D就返到去~今日比上次早左返去呀~因為上次8點半返到去根本都唔夠時間整野..
so今次醒啦...早D返去....點知返到去睇...呀!!!!我又係尾個張床~只不過...今次係尾...二個張...
唉..真係激死...!!之後顛完一輪...之後就開始set野啦...好快就搞掂啦..之後溫左陣notes...
之後唔知仲咩勁驚..勁緊張...超想喊呀!~不過我勁呀...忍住~哈哈~無喊到..heheee!!~
之後9點開考啦...嘩...死火...miss yuen睇我個邊...問你死未~今次我仲唔死...唔死就真係奇啦..
唉..算啦...佢咩人~我知gala!唯有怪自己唔好彩啦.....嗚嗚...
之後佢都低ga~問埋晒D九唔搭八既野~~咩係敏感度一般呀!!咩事呀!!答左你~你又話唔係~傻ga!!
唉...仲有好多ga!唔講啦...總之今日就咩都唔lucky啦...
之後我喊..又扮好人..."做咩喊呀??唔好喊啦...你唔好咁緊張啦..."唉...算啦~收啦..
之後勁sad...好彩假眼睫毛無衰俾佢睇jei...哼哼..!!
之後1點就放啦~~今日好準時考晒呀!!~勁呀!!~
不過我今日就勁唔小心...整到D毛巾污濁晒....返去洗死我啦...又唔放得落機洗wor...
兩條大毛巾呀...想洗死我咩...
之後放學去左食野~之後就同芳伸訴我今日D野...勁激動呀我!!
之後3點幾就走去搭車~~之後就返屋企~~
返到黎即刻走去訓...嘩...勁好訓呀!!
訓到最好訓既時候...電話..突然響wor..嘩...無良呀!!
miss打黎..佢話"你訓緊覺呀~?哈~我成日都係D咁唔適合既時候打黎既..~hee~"
之後我話"唔緊啦~我都訓左好耐啦..."
之後miss話"傻豬~做咩唔開心呀??唔好唔開心啦..覺得自己做好左咪得囉.."
之後我又同miss伸訴一番....(下刪...數百字..)
之後miss話.."唔好唔開心啦..快D去休息下啦~!!"之後講完..我又繼續訓過..
訓到9點就起身食飯啦~因為我勁肚餓呀!!
之後就睇電視~之後就到now啦...
死啦~今日訓左咁耐..今晚實訓唔著呀...慘...
不過今日真係好唔甘心囉......唉....

終於都考完學校同city個試啦~可以鬆番一口氣....

依家就等月尾考ITEC啦....

唔..我會比心機啦...放心...