2004-09-25 17:20:05黑田

9月24*BBQ〞…

***************************
尋晚去左BBQ喔〞〞
真係超好玩耶...還看到胡祖<<很美.**〞

昨日我同金.芬.文.周.陳少.josan
一齊行過去搵佢地******」
之後我地一齊去左買BBQ野..then搭taxi去.
去到.*影左陣相..
哈哈〞…<影左d好咩既相.goodgood!~
之後我地d girl就去左x(唔識打)爐..
整極都唔得.而d boy竟然係到玩.唔幫手,過分啦.!
不過最尾都有過黎幫手..
到最後終於得左.就開始燒啦.正.!
之後燒到差唔多咁.就一齊去左玩數字球.
哈哈..個細路女勁攪笑..跑到勁快..真係比佢笑死左.!
不過玩緊果陣.個細路女有隻dog成日走過黎.
咁大隻..嚇死我同芝.芬啦.!!驚死.!

then玩完..金<佢唔見左阿ken呀.!陰公.
我地幫佢搵.but結果都係搵唔到.!陰公耶.!
之後再去燒野食(雞翼).but叫左人地幫me燒
我就食(芝芝)冰....good味道
.!燒燒下..佢地叫我過去.哦..原來講鬼故下!
本來一d都唔驚嫁.!點知佢地講起鏡依樣野.就真係……!
哈哈.......then個個都走曬唔講啦.!
我諗住食雞翼啦.點知比人吃左..不過冇緊要啦.嘿*
之後走果陣..e..個小巴司機很煩耶.!**
麻煩.!!之後自己轉輕鐵返home**!
返到home.沖完涼.*傾左陣tel就訓左啦..


═════════════════════════════
p.s 真係勁好玩啦...好想再去.!!!**〞

心情指數:****


Gigi〞: 靚Gigi〞*…
        係啦..返咁多日先有假放.
       好辛苦耶..><
        不過係啦..我地要努力呀..〞!