2004-10-19 19:59:34野蠻靚妹

被我喜歡的都離開 但是沒有害 - 2004.09.03

今日又要好早起身,那一刻我十分之想死呀,不過那一刻想死但洗臉後不算得上甚麼,以後還要日日如是,哈哈,我喜歡!!

之後7點便上學去,不到半小時便回到學校,又是如常的坐在一角,不到一會兒就有人自動獻身走來和我坐,都是我班的人,有男有女,都有傾計,十分之喜歡打鐘聲,好多日本感覺,發癿中六生好似有特權咁既,哈哈,之後集隊上班房,仲有丫嚇死我,我以為坐我隔離果個唔返學丫,原來佢為左拎野遲到左

lunch同佢地2個去銀座食野,發覺左一樣野,呢班人都叫容易相處,少了很多的是非,太好吧,初初以為佢地會嫌棄我,但現在沒有,她們還比我睇她們的男朋友仔果樣丫,靚仔黎架,又高喎,高出宣道既水平十倍有多

之後又係上堂,好鐘意上econ丫,個miss好掂咁丫,講誚1又唔悶,仲痛一定唔洗訓覺佢講野好大聲,有d粗魯咁喇,都幾似我,d feel有點兒似eva囉

仲有一樣野我唔知轉唔轉科好丫,佢地個個都話hist易考d,我都唔知轉唔轉好,不過我有既係機會同時間,我仲有得揀,我諗我揀西史既機會成本係中史難合格囉,哈哈,仲有同佢地一齊讀埋通識,讀既就上堂唔讀就自修,好吸引咁啵~不過佢話中大看重通識咁咪讀囉又易合格,中大等我喇,發夢

遲d會同新識既朋友仔去行街,有人約我丫,開心死我喇~

ps debbie佢地話你幾靚女丫,開心喇~~~

希望以後識多d人喇~

遲d有locker又有課室,perfect到死~