2004-09-14 17:43:30野蠻靚妹

唯求好姊妹 抱我一抱 唯有我聽過你對我哭訴 - 2004.08.28

噚晚為了睇奧運成五點先走入房訓呀,但奇怪地7點幾又扎醒左,不過我訓返,十點幾又起又訓返,到左十一點幾先起身咋,睇左陣電視就落街喇,哈哈哈~

今日又落雨喇,我又唔記得帶遮喎,明明落街既時候無雨架嘛,淋左成日雨,但我好鐘意比雨淋丫,凍凍地架,今日個肚又痛喇,激死我,一路食野一路痛,跟住返到屋企都食左粒藥就訓左係梳化到,但我起身既時候變左係地下?一定係我自己碌左落去喇~

今日又拎多一面獨木舟既金牌,又係無諗過有個隻,今晚又有跳水既田亮丫,仲有中國女排丫,又唔洗訓都得喇~好想中國贏美國丫,因為美國真係有乞人憎丫!!

呢排成日落雨,希望星期一唔好落喇,因為我地去BBQ,或者係我地成班人最後一次係返學前既約會喇,唔知我地會唔會膝足談心,說說自己既理想?