2005-10-16 20:47:56細婷 `’[█﹏×

*,.:15/10/05日記||]]

   今日好早起身,同媽媽出左街,返屋企個時,小玲打比我,約我出葵芳,我聽到緊係想去家啦!不過今日工務在身(搞電腦),所以就推左佢先喇!
  諗下諗下,小玲好少約我,多數都係我約佢既,難得佢今次約我,我又唔好意思唔出喎!最後都係...去左!嘰嘰--搵個藉口出街玩!yEah+++
  我12點去搵佢,我,小玲仲有....(d名唔識打,唔打喇!)
  我地去左元朗廣場個邊買野食先,之後就搭車車去喇!
我地話咁快就去到,不過又話咁快行完,緊係啦...咩都無買,我又無錢!嘰...
   之後又乘車去旺中行,行行行..無野買...
6點幾,返元朗,繼續行,嘰嘰!
突然好想剪頭髮,返到屋企,換左成套pe衫出黎剪頭髮,不過剪得好樣衰,唔想講.....
   剪完,就行運喇!行咩運,就唔講喇!嘰嘰!
   
多謝收睇..............................