2005-08-04 21:29:08’`× Gi ,, △/]

人性問題

人..
係唔係一出世係咁就係咁gale..
我相信唔係gaa~
因為可能好衰..變到好好..
係2004-12-14戈日..
正式地同左黎鴻才一齊...
最開心...係6月..
因為...
我覺得一個人冇左一樣野..
先會知戈樣ge好.,,
先會珍惜..
佢都唔例外丫...~?
hahaa..
人就係咁..~
不過說真的..
他對我真的不錯..
特別係哩1兩個月..
特別好.
原因是什麼呢..
有心的都應該會懂..
唉..
我想我真的做錯,..
既然..
我一心想著這樣做..
那為何還要堅持不放..
其實只是那一刻的痛苦..
一心想報復的我..
現在為什麼有心無力..
因為我根本就不是這樣的人..
我以為..
我可以..
但係.我真正愛的..就是他..
到現在..還沒有一個可以取代..
昨天的我..
還是要跟那個男孩會面呢..
我一心只是玩弄下他ba..
從沒有想過要對我現在的男朋友改變什麼..
沒有沒有沒有..