2004-08-07 19:20:02*.’’../ chi||*”

""-[ 很熱唷,,Φ

哇..今朝搭6點8也..痴線架..

話咩出去同姑姐飲茶wo..on9的..><

激眼訓囉..唉..

8點7去到屯門..飲完茶..10點..

去左行街..行死也..又熱wo..

牙媽淨係識得買野食wo..我想買3架..但去到邊佢都話係要買野食..

買左勁多野食囉..之後行商場,果d人係咁扯住你話買書..

跟住左幾耐囉..之後我咪勁屌佢囉..火撚頁的..

係咁扯住人5比人走..走就要跟..煩撚到死也..

行商場..唉..牙媽又係買野食..

之後出到去..熱死也..痴線..都再冇心情去買3喇..

即刻返去姑姐屋到也..之後姑姐講真人真事..

係撞鬼wo..勁恐怖囉..不過5係佢..係姑丈..

卡2..佢話個心成日諗住..就即係話果d野可能都會揀中你黎上身架wo..

5理喇..卡卡

之後兩點幾搭車去中環..1上果架巴士..熱撚死人囉..

原來個冷氣壞左..個司機比人勁屌..1上車d人就勁鬧佢..

佢都好慘下..但佢都5想..佢都5知個冷氣壞左..

之後過左幾個站..已經真係勁熱..個司機就叫過第2架車黎囉..

之後我地咪過左第2架車囉..超煩也..

有d人仲順便搭霸王車添..勁衰..

趁機以為係岩岩果個車d人黎..超賤也..

之後5點3返返長洲lu..隻腳超痛也..

唉..乜都冇買..廢架..至撚衰我老母..

入咩屯門呢..火撚頁的..

好采我5洗拎野咋..呵2..

但係咩都冇買..好慘架嘛..

我老母就淨係買野食囉..驚死好似飢荒咁..

屋企冇野食..入定貨先..都din din地架..

唉..下次出去1定勁買33也..卡2..


ps.思晴也..卡卡