2009-07-19 16:24:01呀翔

複雜

轉捩點

呢一日改變左我計劃好既事情

我亦都無法估計倒呢個現實

個人好消沈同時亦沈寂下來

不停咁反思點解會有咁既結果

但我都無法接受自已有呢個過失

現實同結果已成定局同時無法改變

慶幸我有班好朋友仔

我跳出呢個死角, 明白應再努力去面對呢個現實

一個錯敗唔代表我既一切, 二十日好讓我再次反思

 

Long time no see

呢個星期三約左好多好耐無見既小學朋友仔出黎食飯

我地都好開心可以系差唔多9年後見番面系埋一齊食飯

大家都講到唔想停好想停系張卡位度

真系好開心




 
番工

呢個星期都系番工放工

中午打下羽毛球

好想快d到月尾同朋友仔去海灘玩個飽