2006-03-09 01:24:46卓宏

斷背山

斷背山
一套講述同性戀既電影
敏感既提才
加上得獎
促使我走去睇睇
睇過了,朋友問到:點呀?
我答唔出,我真係唔識答
可能我文化太低
唔識用言語來表達我對呢套電影既睇法
總知就拍得好好
睇完會有很多說不出口的遺憾
套戲都幾長,節奏幾慢,但唔覺悶
上網睇返d影評,都幾多人話正

但老實講,戲拍得好,我似終都係果句
演員同導演好野
講到提材,講同性戀既
我唔多唔少都有d有色眼鏡先
話之你乜野真愛
套戲好睇,全靠導演包裝得好,同性戀本身都唔係乜好野
我好同意有位網友既講法:
相同質量的愛情,如果發生在元州街公廁...
相信搵鬼睇了! 情況有如用很精緻華麗的包裝,
包裹著一跎屎, 放在名店中賣, 買了的人不斷說:
「五十多元真的好底!」但買了的城市人又有沒有反思?
你有一塊農地等你去「施肥」嗎? 這東西又真的打從心底適合你?
答你自己好了!

各位男性朋友睇完就算,覺得正既睇多幾次都無所謂
但唔好以為好似兩位主角咁就叫神聖
無謂令身邊既女人咁傷心啦
你睇兩位主角既女人,佢地都無做錯d乜啦
係咪先?

上一篇:黑社會

下一篇:鬼眼