2004-01-12 01:13:51Cheuk Lai

智能身份證

8/1/2004(星期四),朝早就好早起左身,食完野之後咁就搭車出去啦,出到去就交覺費先,跟住就去拎返張智能身份證,張證都算ok啦!之後就行去Haking,返到Haking,咁我就上去我個Log架到拎返D notes啦!點知一開,我發現有一袋既野,原來係Nathalie同Vannessa既禮物,果時真係估都估唔到,我過左生日咁耐佢地都有禮物送俾我,我真係好開心呀!真係都唔知點多謝你地喇!Anyway~Thank you very much
咁之後我就拎完D野就去上堂喇!我都冇遲到,仲要11:30好準時去到,上完兩個鐘既E100,之後有個同學依日生日,咁又食有左D蛋糕,食完我陪同阿Mike佢交學費先,跟住就一齊去食下午茶,食完就拿拿臨返Haking做ILLP,阿Mike四點就走先,我就做到四點半就走,跟住我同埋阿康,阿威同阿Rain就行過去長沙灣體育館喇!去到做下熱身咁就夠鐘可以打波喇!我就同Simon同阿Rain搓波,今年第一次book場練波都差唔多黎齊,都叫好好喇!好彩冇晒左我打電話俾佢地既心機呀!哈哈!練到7:00pm,我就同左麥振,肥峰同阿康去食野,食完咁就返屋企喇!

PS: 真係多謝晒D禮物呀!^^