2005-03-03 17:00:48愛上下雨﹏欣

**﹏愈來愈淡:::__|||

今日...午膳o個震...d阿sir...
同d學生踢波呀...林sir踢得好好笑...
跟住...到左會話堂...我地成班比張sir...
罰企呀...企到好”支力””支力”呀...
仲有呀...黃澤琛佢比miss曾鬧呀..抵佢死...
kak~kak~到左放學個震...
christy唔知做咩...我都唔識講喇...
之後...我就同左太婆搭8X...o係架車車...
上面..太婆佢講左一d...佢以前小學發生過ga好笑野...
真係好好笑架...笑到我肚痛...我地仲見到...
一個好似蘋果咁ga物體...我o係到諗...
佢係唔係蘋果個細佬黎...今日發生左好多好多野....
比我知道左某d人...ga諗發...我都唔知係咪咁講...
是但啦...總之我知道左之後...好開心..同埋好sweet...
+++++++++++++++++++++++++++++++++
我發覺我同佢ga感情...愈來愈淡...
佢對我愈來愈冷淡...我唔知我可以點做...
我淨係知道..我自己好希望..我同佢ga感情...
會好d...我唔想我地最後...我都唔知點講好喇...
如果你想知得詳細d...你可以打比我問我架...
我今日都ok開心...希望聽日會比今日開心d啦~*