2005-07-23 13:19:52︵.’;朱古力﹃

海洋公園一日遊~

呢日我,gill,a肥係九龍灣mtr等齊人之後先去金鐘地鐵站等大隊..
係咪覺得少左個人呢..?唉..theresa佢a媽5俾佢去..
好想佢去嫁嗎..!一齊玩幾好呀..慘..
係金鐘果到等左4個字到啦..之後就坐專程巴士到大樹灣..!
哇..今日好曬..好彩我地3個都有帶帽帽..
入左去啦..梗係興奮到跌渣啦..
我地先玩急流勇進啦....見到d人都玩得勁high..
so good..我地都玩得成身濕晒...
之後就去玩太空摩天輪..好正嫁..
then就上左去玩山上d game啦..
行左好長一段路...腳仔軟軟啦,又熱喔..
不過我見到d機動遊戲就醒晒..
我地咩都玩d甘啦...
飛天千秋呀..摩天輪啦..海盜船啊..過山車等等...
不過我有d fd唔舒服..so要坐啦..冇咩玩到..
海洋公園入面d野幾貴下嫁..花左我唔少錢>""