2005-07-20 15:32:30︵.’;朱古力﹃

要忘記-它-成績*

我都成個幾兩個禮拜冇寫日記啦...
好sor呀...好多重要ge事都冇講...
要你地等真係唔好意思呀...
講番11,12號先...
呢2日派卷啦..唉..
我d成績就麻麻啦...科科都唔夠人高..
又有幾科5合格喔...咪哭囉..失敗唷..
^_______11號..本來就想喊嫁啦..
因為一d野啦..之後又見到d成績唔好喔..
甘咪喊晒口甘囉...>\"< 12號d科目冇話5合格ge..!
then..放左2日..就係15號啦...呢日係畢業典禮..
唉..其實我呢日係唔想番嫁..
因為唔想面對掛..首先去左schoolhall先啦...
頒各科的第一名啦...
我以為冇嫁啦...點知有一科(通識教育)..不過呢科攞黎都冇用ge...
上到台都幾驚下..對住甘多人喔.係咪先.!
唉..最驚果一part就係頒全級1,2,3名啦...
不過我都諗過嫁啦..唔會有我..今次我真係退步左a ma..
恭喜steven呀..攞第一!!and james,iris...
唉...之後上去攞成績表啦..so bad...so hurt..
only cry...嗚..
從派左表果陣一直到放學都係甘...
心情好唔掂...唉...
講成績冇所謂...講轉校就有所謂啦...
唉...一講起成績就down...
唔好問我...!!我唔會答!!!