2007-08-04 07:45:19●饒小唓¨

++愛情萬歲++forever luv....

愛情萬歲 鄭秀文

曲:劉祖德 詞:林若寧
編/監:蔡德才@人山人海

愛情存在輿論性
承受這批鬥與你笑著革命
市內全民皆兵 聽著流言之聲
我若能擁抱你已是險勝

受盡炮轟任由戀愛沒有世界共鳴
維持著愛護與尊敬
未怕沒有親友贈興

*寧願犧牲也與你以愛捐軀
從歷史中見證這轟烈一對
愛到倒下去 浮沉是非中一對伴侶
謠言裏 人潮裏
尋求我幸福至少無罪
那怕走得再崎嶇
言論之中去見證愛情萬歲
未似對正常情侶
你我縱是殘餘弱旅 頑抗愛下去*

愛情長路如絕嶺
無論傷口再中箭也未怨命
世上如何孤清 對望仍然溫馨
都不可封殺戀之風景

Repeat *

彼此不必世界的嘉許
只想講生命至少也許
每人亦有最珍惜伴侶
旁觀的怎麼拼命插嘴 潑下冷水

寧願犧牲也與你以愛捐軀
流下這可歌可泣動人眼淚
滲進沙漠裏 懸崖上開花一對伴侶
曾難過 曾憔悴
尋求我幸福更加無懼
愛侶不需要心虛
承受子彈去愛你也是壯舉
若有了我們兒女
與你故事遺傳下去 能愛到萬歲
或許,別人都笑我們傻。
對,因爲這段感情好難維持`

但是,兜兜轉轉就5年!
從不看好的人,好驚訝。
其實,對於我,所有的事好似昨日發生。
經歷好多,但一轉眼就過`

記得我曾經再newspaper寫過“我們的故事”
原來已經是2年前的事。
後悔,因爲當時都孩子氣,把所有都刪掉`

現在發現,爭執也好,我們還是分不開。
我知道,有時候是我想太多,顧慮太多..
認真說,我們都是。
因爲,我們的處境,因爲,我們的距離。
需要付出的比別人都要多,
要承受的並不再只是過去的吵吵鬧鬧。
因爲,我們長大了。


i know we cant promise each other.
but i will keep our works as possible as i can.


Luv For...

My love for you grows stronger
Every time I think of you
My life for you opens
Every time I see you
My passion for your soul
Grows deeper everyday
My caring for your heart
Never fades away

The smoothness of your skin
Feels warm and makes me melt
The touch of you kiss
Is something I never felt
The way you hold me late at night
Makes everything feel heavenly right
the love I give to you
Is fulfilling and oh so true

I love the way you make me feel
I love the way I know its real
I love the way you look at me
I’ll cherish your love for eternity

With the sky so bright, I see it through
That I only want to be with you
With my love up above
Your love is like a flame
You took my heart
Your the one to blame

Now God I know you’ll help us
Our love is in your hands
Make me the best women for him
As I’ll make him be the best man!
DD猫2 2007-09-22 23:30:13

我与你相似
现在我的他在广州读大学.

我5知我地有某未来,只系觉得自己好似好幼稚.

゛蜜桃.S&egrav 2007-08-07 13:55:49

每個人長大暸想既野就自然成熟,不會在那么孩子氣.妳們能走在一起是一種緣分,希望妳地能夠珍惜對方.將來的日子倖福開心.我在遙遠的地方祝福妳們


cherry.或者妳5記得我暸.