2007-05-01 21:29:14**Cheryl**

五 一 遊 行

累死啦~~~!!  T^T

因功課關係,今日玩了一天五一遊行;最震驚的,莫過於開槍事件吧。

遊行人士想突破警方防線的時候,警察向天開槍,開頭兩槍的時候,我都未知原來係槍聲,之後想一想~ 點解會咁大聲架呢?! 先 feel 倒原來警方開槍。﹝接住再開多 3 槍﹞我就在離他們不夠 30 公尺的位置... wa~~ 真係驚驚地架!!


今日有機會見到許多行家,還有外地的 media, 特別是我偶像,一個 NOW 的記者... 我之前實習及 parttime 的時候,都未遇過他~~^^ 所以今日當然超開心~ 事關佢靚仔之餘,仲俾我見倒佢個肚腩仔... ( 佢將件恤衫 d 鈕解開晒 ) 哈....! XDDD


** 我就係鐘意呢個 type 啦!! ( >”< 面紅中...)


---

經過追追逐逐的一天,其實我依然很喜歡那種感覺 ^^~ 今天有許多行家問我,是用甚麼身份出現~ anyway... 我想~ 當我不再是記者/學生的時候,有機會我還會出來湊湊熱鬧。

為興趣及糊口兩邊走~~ 哈.... XDDD



圖片說明:
第一張相自己用手機拍的,懶啊~ 不用 photoshop 較光了
第二張 : http://hk.geocities.com/chanwaili2006/index1.html

上一篇:戒心

M. & H. 2007-05-05 18:13:00

做了幾款關於澳門五一遊行的TSHIRT呢,有時間來看看哦