2006-04-19 22:27:24dEn

耶~~~~

今日, 灣仔發生左一宗奪命.....追魂 call 事件...哈!
今日其實真係好嬲架, 俾個客激到我嘔血!but 好彩今日收到call 先無事, 我都話我易乙水架啦...hahahah

----------------------

談情說愛又太早 但為何待我像寶
隨傳隨到 你我接近到戀愛程度
懷疑你會被難倒 不肯定可算最好
跨出半步 又偏差了半度 我察覺得到

從前伴侶沒誰一直留下
但覺你極度認真不似假
單戀單到怕 相戀傷到怕
和你 是真的嗎

*如今待你拆開這個謎
 完成接近情侶的關係
 我是糊塗虫但身驕肉貴
 從未被包圍 從未亂挑選某位