2006-11-05 22:25:59傻MO

4`11`06 Alpha show=]




朝早7點起身...8點出去搵完Angel就去搵Menu...

一齊搭車出黃大仙...創藝坊...

今日係Alpha show音樂大哂既大日子...=]

o係車度狂背歌詞...

去到先9點半...但係約10點嫁囉...

同Menu行左陣...呀曾就打黎叫我地過去搵佢地食早餐...

因為Louis佢地先o岩o岩o係屯門上車..=0="

Eric同Donna都到左...

12點零我地過去搵呀Roy...Violin手...

Menu狂話佢靚仔....=W=

佢地差唔多1點先黎...狂set野...

都成2點幾先rehersal...

同呀曾re o個陣先好笑...

調轉哂d歌詞...

3點2開show...connie同明買包俾我地食...thx ar...

今日好多人黎左...

呀帆,肥德,郭仔,cyu,呀boy,采,豬展,樂,him...

總之就好多好多啦...好開心呀!

我第19個item先出...勁游閒囉...

o係下面坐到發哂mo...

第1首歌係偏愛...同呀Nat唱...

我係唔記得歌詞...哈哈...

第2首愛是最大權利...solo...

我已經定左好多...不過him話有好大既進步空間...

我會努力!!!

第3堂同呀曾唱top of the world...

多謝你地...我好鍾意你地既反應=]

完左之後冇耐就走左...

我,呀帆,肥德,郭仔,cyu,boy,樂出mk...

佢地班男仔勁睇衫...

除左肥德...個個都有野拎返屋企...

7點幾搭車走人...竟然都見到月亮...

搭車o個先好笑...

我話凍...問佢地有冇嬲...因為我好想訓覺...

cyu同呀boy就o係袋戰利品度拎出黎...

勁好笑囉o個下...

返到屯門...去大姆指食...

講返呀樂既傷心事...笑爆...XDDD

10點就去搭車返屋企lu~