2006-11-01 20:56:21傻MO

111`06`XD




今朝好凍...差d唔想起身囉....

同粒丸搭車...

去到美樂上左Amy屋企...

勁樣衰囉我...

一按完門鐘就有人開門...我又以為係Amy喎...

就即問"你沖完涼拿?"....

點知原來開門o個個係佢細路...

佢細路係呆左望住我囉......=0="....

行返去o個陣好大風...

返到去好嘆...今日唔駛測野...=]

講起測驗...宜家測左4科...派左4科...all past=]

美好既中四開始...

第1堂Commerce...繼續教書....

氣氛幾好...

第2,3堂Eng...悶到爆...

recess同呀帆落左cp...撞到蚊子...

宜家小息部轉左維他天地...好唔鍾意...

我掛住美利....=3=...

4,5堂Econ...派卷...講左成兩堂...

last 5 mins都係要教書...

江sir好識爭取時間...

lunch組合屋冇位...o係cp食...

6堂Maths...林sir認得我都唔知係咪一件好事...

7,8堂PE...出去仁愛堂碌ling...

好正呀...

咁難得唔駛o係學校...

Ms張又任我地打喎...=]

5個人一個鐘打左一局...

total九十幾分...

放左學同呀帆約左蚊子黎碌ling...肥德都黎左..=]

好姊妹上晝冇返...病病地咁...

佢地黎之前我同呀帆打一局...

我有一百零幾分...

幾局全中...=V=...超興奮...

之後開始慢慢回落...

total得o個五十幾...=0=...

我幾飄忽...

之後去行街...

走o個陣見到Eddie,monkey,Angel佢地....

一齊搭車...

之後Angel上左我屋企...7點半走左...






新一月`新開始`

好美好既開始...

今日既我真係好好好好開心`XD

開心既序幕係呀帆揭開先的...=]

總之今日我真係真係真係真係好開心=]