2004-02-06 01:44:20Jr.Man

(追憶篇)㊣月≠日~~充實的假期「下」

經過幾日幾夜既努力....
我同項某終於搞掂左本野既原稿...「我仲有一半...畫唔晒」
果晚我地冇訓過....一直到左第2日早上...
之後項某話仲有個封面未搞掂...
我話紅底白字都ok~
之後佢囉左疊彩紙同埋阿sir比佢果一大支白色墨出黎~~~~
唷呵呵~~師父法功啦!!我囉左幾張練下隻字....
之後好小心咁寫左個封面出黎「幾靚ga~唔信問下項某」
好快就到左下午..我同項某囉晒d野出去比人印
因為排版唔係我做開,所以我都唔知點印法~﹏~
去到果間影印店,項某就係咁同條友講e度要點~果度要咁~
我就見肚餓~出去篤左串魚蛋食「由琴晚開始冇食過野」
我番到去影印店果樹...唔知點解....有條西裝友同緊項某講野
佢睇到我地搞d稿去印..話我地畫得唔錯......仲問我地想唔想搵d job黎做
之後佢講左d咩我就唔記得....「佢講野講到一舊舊= =」
佢仲比左張卡片比項某
原來佢係一個咩咩則量師「都係唔知咩黎= =」
當項某講晒d野比條影印佬知之後~
佢話可能要聽日先囉到貨,我地問最快可以幾點囉到...佢話8點= =
「果時好似係中午3點幾....」
比左錢之後~我地去左打機~~~~玩左一陣流星....sever入面d人好9= =....用暗器..
係網巴度屈左幾個鐘之後~夠鐘囉野lu~
我一睇....都印得唔錯...
c.a.g.e 01當天早上= =......
我,項某同埋馬仔一齊撘火車去左大學站
出到去~~~原來有學車車我地上去中大~~~
上到中大~我地登記左次後
原來佢地用個劇阮黎搞ga~「地方唔錯」
之後其它同人組織黎到....
有一渣女同我地同一張台「真係shit./」
我地係第一次獨立開台...好多野都唔識...
我地張台布都係果渣女的
發覺真係唔掂......又唔記得帶e樣..又唔記我帶果樣...
我最後都要撘車番去秀茂坪囉=.=
搞好耐....個檔都算係ok....我地show左本野出黎~
因為個封面太搶眼既關係....有好多有囉黎睇...
但係睇完又放番底...「真係shit./」
當中有唔少人玩cosplay...d女索到爆~"~.....
真係好索~"~我個雷達係咁響~"~....真係shit~"~....
但係突然有個女仔行埋黎~~喂左我一聲...我覺得佢好似識我...
但點鮮解我唔識佢既~ ~「應該係net fd」
之後我落左去食lunch~望到中大風景真係唔錯~~半山區抖啖氣都唔同d...
我番到當口~某項同我講...
有一買左我地本野!!「⊙▽⊙〣」
佢仲話係個女仔黎....我果陣時諗...唔通係頭先果個女仔~.~
最後......我地果日真係學左唔少野....下次識得點做
同埋....真係好多女睇..由入場睇到散bank...有唔少都著得好sex~﹏~
條裙勁短...隻腳好長....
番到屋企......項某打電話黎...原來果個女仔就係npg的水仔@@
我地即時down晒....原來買果個都係自己fd= =.....
我地下次唔出書啦.....白費心機...
呵呵呵呵~~~~真係認唔出佢...比我心目中既水仔靚好多~