2006-06-28 19:37:45野豬明

哇,就快一年啦~~(車車x迪迪尼x激戰)

哇,超多野要寫呀,多到寫唔哂~~
老婆買左車車都未講過野先,等我寫啦~

1.車篇

之前哥排狂rain,跟住超想買車,搵左好多日,睇左好幾嫁,終於係6月17日買左嫁老婆都like既wagon r+,其實我都好like呢種車,好開心~~第一次拿車雖然有d阻滯,好彩最後都冇事,要努力練習下先,要同老婆仔遊車河~~整靚d嫁車車再影多d相先~~

2. 迪迪尼樂園

哇,超正啦,因為係完全free既trip,真係開心,而且又影左咁鬼多靚相,簡直正啦,仲要去行街街,正到暈呀~~買左都幾多野,不過今個月洗左好多錢,見倒老婆like既野都買唔倒比妳,超自責..........
第時一定要買哂佢地送比老婆呀~~努力賺錢!!

3. 激戰

呢幾日就出現左兩次嚴重激戰,真係唔知可以講d咩,因為我做得唔好啦..
激到老婆死....對唔住呀....老婆千其唔好唔要我呀,超驚,如果妳唔要我我就咩都冇嫁啦...冇哂生存意義.....真係好彩兩次都解決左,經一事長一智,希望感樣大家都可以對對方了解一點啦,老婆,差不多一年啦,好想快d呀,呢一年真係經歷左好多好多從未嘗試過既野,同老婆一齊真係令我既人生增添左好多色彩,是真的~~我已經捉住左妳嫁啦,唔會比妳走,而且老婆仲未享受老公養既滋味,所以,唔準走呀,我等住送哂d最好既野比妳嫁~~

老婆,我第時一定要將最好既,最靚既,全部比哂老婆~~
現在我只能比倒我個心比妳,但係好快就可以比埋其他野比妳嫁啦~
我地一齊努力,第時一定要有一個好幸福既家庭,成員包括我,妳,仲有我地d bb啦(寵物),一定會好開心嫁~~努力呀,老婆,i love love love u@@@!!!!!
ceci 2006-06-29 11:09:09

老公,呢排真係經歷左好多野,有開心,有唔開心..不過一齊都係我地又深入左先會咁樣...如果唔在乎一個人就唔會咁啦...我地大家都好在乎對方,所以先會咁樣...不如我地做好d...我相信之後一齊既日子會仲加開心..幸福,好嗎老公?? 哈哈..其實我都知老公好緊張我,好關心我...所以我都好愛妳架...我等緊老公買d最好最靚最鐘意既野比我,不過唔須要hurry,我會等ge.....I LOVE YOU TOO...