2007-03-12 18:56:06Celia

心血來潮~~

今日又要番學lu...
番到學校唔知做咩好似仲未有咩心情番學咁....
睇報紙見到個男仔比人切左睪丸....
大陸d人真係冇咩人性!!!!
上maths堂都係hea多喇....
係到教功課...
ke...
老公一早教哂我lu...
兩堂hist....
miss wong終於番lu....
不過我都係係到做英文....
IH堂係到講歧視....
哈~~~
我地學校都冇男仔....
唔可以做果幾條問題....
lunch想落去打波但又好似冇人打咁...
番左上課室....
點知搭2eva先搵我打波....
唔打lu....
都就打鐘....
eng個chanLL唔到最後一分鐘都唔抽人出去....
相公比人抽中左....
ECON派卷....
又係咁低....
算了~~~
最後中文聽阿水講....
今個星期有2日半既中文堂佢都唔係到....
唉~~~
得一堂轉到....
冇左咁多阿水堂添....
係到教緊分論點果d果時....
係到講4b既優點...
我地話似班主任...
佢就話呢d心照^^
我地又話平時佢教我地收歛d.....
佢又話依傢唔計....
哈~~
真係搞笑....
放學毛啦啦心血來潮想打波....
但冇帶衫喎~~~
照打!!!!
打打下睇到籃球場果邊ann入波...
哈~~~
今年都係藍社贏架喇....
打到4點半到就同金金走喇.....
---------------------
老公我好掛住你哇....
又有排先有得見你lu....