2005-11-20 01:54:56Ceci

紅葉之旅 2005

11月14號出發開始今次既紅葉之旅
地點係: 大阪 + 京都
晨咁早6點幾就起左身去機場
都未試過搭機場巴會爆..要企足全程...
更加未試過咁full咁驚搭唔到飛機
今次都係例牌地買左popeye做早餐
一落機就搭10號巴士去左rinku premium outlet 掃貨
老實講...除左 olive des olive 同 edwin真係 outlet價之外
咩tsumori呀beams呀件件拿起手都要成萬yen以上...超搵笨
結果行到6點幾鬆人搭南海電鐵去酒店
結果拖住個死人行李搵酒店搵左好耐...簡直死得人..(不過, 中途有個日本人幫左我一把搬個行李上樓梯....都唔明點解地鐵冇lift...不過都好過東京既..)
anyway, 終於搵到今次位於 難波 既酒店 " 道頓堀酒店"
依間酒店地點真係一流, 附近好多野食, 又可以行去心齋橋. 美國村. 南船場加埋裹原宿咁既 堀江, 價錢只不過係7000yen一晚ja, 不過, 當然係要付出代價既...間房只係行2步就到廁所,行多2步就到張床果d囉, 間局同當年台灣六福一樣咁衰
settle down之後就係附近個商店街覓食啦

第2日因為拖左成日行李好辛苦既關係更改了原本去京都既行程, 先係大阪觀光, 第一店當然係大阪府, 其實大阪係我小學果陣時都去過, 不過而家都冇哂印象lu,只係依一店都影左成90張相...好誇張...哈哈...果景真係好靚, 影相一流既好地方. 我地都例必比600yen入去睇下...老實講..真係不入也罷
之後就去左港區比800yen玩個祥天輪...上到去仲要見到公司既xx貨倉...真係把鬼..玩完就去到隔離既海遊館, 雖然貴就貴左d, 成2000yen, 但真係好靚仲影左好多video tim呀,
跟住就去左 梅田 shopping, 行左 hep five 呀 版急 呀 版神 呀 nu chayamaci...d mall同 0101 比真係廢到喊呀...又是一個不去也罷既地方

第3日就去左今次既主角---京都睇紅葉...其實都未係紅哂...我諗遲多一個week去就perfect了...第一站當然係阿頭介紹既 嵐山啦...不過果日係十五要食齋, 只好靠蕃薯充飢...我地去左寶藏寺, 泓源寺 同 天龍寺, 當然個個寺都要收入寺費...其實前面果2個寺..又係不入都冇咩損失既..皆因 天龍寺一個都夠哂照, 又大又靚, 結果plan左係 嵐山 2 個鐘就用左double時間, 成3點鐘先鬆人去金閣寺, 去到都4點鐘, 我地好快影左好多相就閃(其實都好靚既, 係要一去既地方, 果日原來布殊都有去呀, 勁!)因為趕住去 一澤帆布 買袋, 仲係跑住去tim呀, 就當然有斬獲啦. 之後就去左清水寺去夜拜, 可惜既係我部 dc 影夜景係零分, 靚景只可記係心中吧...當中我地比左100yen去左個寺...好攪笑..要除左對鞋沿樓梯黑漆漆摸左左邊的扶手(黑既情度, 係伸手不見5指果種)行左一陣,原來係去睇下舊石, 我見人轉我又轉下囉, 其實都唔知what’s for, 不過驚既情度同當年玩後樂園果鬼屋有得比.跟住夜拜完就番大阪lu

第4日, 就係酒店附近,先去namba city, takashimaya 加 namba park, 又係d可以唔去既mall, 之後就去左 好似衰原宿既 淈江 shopping (依個地方真係幫依個trip加左唔小分, 要一去既地方) 之後再去埋心齋橋, big step 呀 sogo 同 daimaru. 完全係 shopping日呀.

第5日就一早起身搭機番香港lu....

5日4夜大阪之旅就玩完lu

洗左7000蚊,
包括自己既收獲有 2個袋, 2對鞋, 1條裙, 1條 belt.
手信就有1對鞋, 1件衫, 1支唇膏比家族啦

飲恨就多囉, 應該博夜機就可以補飛買 FIN對鞋, BEAMS 條裙 同 個袋等等...
皆因飲恨太多....而家又plan緊1月再黎過, yeah~~~~~~~~~~

今次個trip就係食食食同食
推介如下:
四天王拉麵...個半熟卵真係一流, 必食item, 但麵就.....
金龍拉麵....total食左4次...super
龜王拉麵....正到暈呀
章魚丸.....冇理由唔食架喎
燒番薯...雖然細細舊就成為500yen....不過係值既
北極星個蛋包飯....正正正啦
浪花餃子....去到冇理由唔食je
sweet museum....可以唔去啦....d dessert冇咩特別
仲比我食番小岩井農場果ice cream 280yen ja... gdgdgdgdgd啦
仲有 L 字頭 果蝦包, 而家做緊特價 135 yen ja...encore item啦
.....仲有數之不盡既 item...多到都唔記得lu....

sum up, 大阪真係一個觀光同食野既好地方, shopping就...始終都係東京好啦.

不過, 2個禮拜後, 我又去台灣了....係咪去得太密呢
有d誇張...so, 都仲係諗緊去唔去....