2005-10-24 20:03:32Ceci

黃大仙

21號趁住一日AL 番左黃大仙一轉...
一個我由我出世到預料度過既地方
明明 yr 2果時都有番過去...
事隔2年je....已經好陌生了
母校加建了2座building...完全唔同哂lu
行番以前必經路......原來仲會介意(還害我發了幾晚惡夢....)
感慨既係番到讀左14年書既地方...並冇探miss,因為跟本就冇人會記得我, 大概只能怪我一直都係個中游份子....>.<

跟住就去了一個一直被我話係地獄既地方探下蔡sir亦係果日去既主菜啦,
(唔想做果d冇事鍾無豔, 有事就夏迎春既人啦)
結果同佢去左英都食(可惜,冇去到樂園歎番杯茶)
係英都仲撞到其他教過我既阿sir(真係諷刺...只係讀左2年既地方反而d阿sir會認得我...真係頂呀)
end up, 同蔡sir傾左一個鐘lunch time, 係開心亦有得著既...

自覺太唔上進...
要努力!!!